Hostçu arkadaşlar alınmasınlar fakat bana pek güven vermediler. Bir ara hosting alacaktım ama 3 gün süreli hosting denemesinin neredeyse 2 günü kapalı geçmişti. Tabii uzun süreli çalışmadığımdan pek bilgim yok.
Size şimdi ulaşıyorum.
1- İnsanlık yaptım size 2 hafta sesimi çıkartmadım.
2- Mail gitmiyor dediniz beraber denedik kendi kullandığım hesaba mailler geldi ve bana halen gelmiyor dediniz buda bana şüphe uyandırdı.
3- Devlet memuruyum ödeme de sıkıntı çekmezsiniz dediniz. Cuma günü sizi aradığımda mail gitmiyor dediniz ki bu imkansız kullandığınız yazılımdan kaynaklı olduğunu ve % 100 olduğunu belirttim onada sesimi çıkartmadım..
4- Bana ulaşın dedim size bir problem olursa ve bana dedinizki birine ulaştım size belirteceğini söylediniz. Sizede izah edeyim iletişim de sadece telden ibaret değildir, sorumluluk sahibi biri iseniz bana mail & msn & ticket üzerindende haber verebilirdiniz.
Not : Bu kadar insanlığımız karşısında güvenilir olmayan bizmi olduk hatırlarsanız size telefonda 15 günlük ücretin lafını yapmadığımıda söyledim helal beyefnedi size...