abarko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size şimdi ulaşıyorum.

1- İnsanlık yaptım size 2 hafta sesimi çıkartmadım.
2- Mail gitmiyor dediniz beraber denedik kendi kullandığım hesaba mailler geldi ve bana halen gelmiyor dediniz buda bana şüphe uyandırdı.
3- Devlet memuruyum ödeme de sıkıntı çekmezsiniz dediniz. Cuma günü sizi aradığımda mail gitmiyor dediniz ki bu imkansız kullandığınız yazılımdan kaynaklı olduğunu ve % 100 olduğunu belirttim onada sesimi çıkartmadım..
4- Bana ulaşın dedim size bir problem olursa ve bana dedinizki birine ulaştım size belirteceğini söylediniz. Sizede izah edeyim iletişim de sadece telden ibaret değildir, sorumluluk sahibi biri iseniz bana mail & msn & ticket üzerindende haber verebilirdiniz.

Not : Bu kadar insanlığımız karşısında güvenilir olmayan bizmi olduk hatırlarsanız size telefonda 15 günlük ücretin lafını yapmadığımıda söyledim helal beyefnedi size...
15 günlük ücret mi? Ben mi devlet memuruyum dedim? Ben mi mail gitmiyor dedim? Siz önce şu unutkanlığınızı giderin bence.

Öğrenciyim, hostinginizi sadece 3 gün kullandım ve bunun 2 gününde kapalıydı. Söylediklerinizin hiçbirini de demedim size!

Fazla söze gerek yok: I-traderleriniz her şeyi anlatıyor.