• 21-11-2010, 22:47:24
    #37
    kesinlikle iyi bir firma ilgililer iyi niyetliler fakat sunucuları gerçekten yavaş yeterli olmuyor
  • 21-11-2010, 22:53:33
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herhalde 4. yılımdır Kebirhost ile. Hiçbir sıkıntı yaşamadım yaşayacağımıda sanmıyorum.
  • 13-12-2010, 09:40:35
    #39
    gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2007 den bu yana kullanıyorum, şu son 3 aya kadar kalitelerine en ufak birşey demiyordum. şu 3 ayda canımdan bezdirdiler, sürekli suspend ediliyor sitelerim şuan yine baktım gitmiş sitelerim

    server load değeri 269.63 ... 3 günde bir mail atıyorum 3 aydır 50-100 mail göndermiştirim ama adam gibi çözemediler olayı.

    Kısacası kebirhostun moku çıktı artık. 3 aydır bir server load değerini düşüremiyen firmaya iyi diyemem. Sorunu çözmek için defalarca kapatıldı sitelerim kiiii ben 100k wordpress hitini sıradan bir resellerde ayakta tutacak kadar optimize ederim sitelerimi. Ama anlatamıyorum adamlar anlamak istemiyor. 0 hite sahip sitelere sorun bu sitede diyip basıyor suspendi. En kısa zamanda iyi bayi hesabım var ikisinide adam gibi bir yere çekeceğim.
    ++1
  • 01-01-2011, 10:59:56
    #40
    en çok sorun yaşadığım firma KEBİRHOST!!!
    kebirhostu kesinlikle tavsiye etmiyorum.müşteri hizmetleri iyidir diyorlar ama ben bir süre kullandım trafiğe para ödemekten iş yapamazsınız.size habire trafik satmaya çalışırlar.ayrıca kullanmadığınız host alanını da hemen elinizden alıp başkasına satarlar, bir dosya atmaya kalkarsınız kota limiti dolu!! uyarısı alırsınız.arayınca özür dileyip yanlışlık olmuş diyerek size hakkınızı geri verirler.bence yanından bile geçmeyin kebirhostun.
  • 12-01-2011, 20:17:45
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Daha önce 3 yıl çalıştım gayet memnun kalmıştım
  • 12-01-2011, 20:21:12
    #42
    xlomba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en çok sorun yaşadığım firma KEBİRHOST!!!
    kebirhostu kesinlikle tavsiye etmiyorum.müşteri hizmetleri iyidir diyorlar ama ben bir süre kullandım trafiğe para ödemekten iş yapamazsınız.size habire trafik satmaya çalışırlar.ayrıca kullanmadığınız host alanını da hemen elinizden alıp başkasına satarlar, bir dosya atmaya kalkarsınız kota limiti dolu!! uyarısı alırsınız.arayınca özür dileyip yanlışlık olmuş diyerek size hakkınızı geri verirler.bence yanından bile geçmeyin kebirhostun.
    Bu kadar da atmalık bir firma değil ya hu.. Sitem pek çok yerde barındı ama en rahat ettiğim yer kebirdir. Müşteri hizmetleri yavaş ve aksak ama gene de anlayışlı ve kaliteli bir firma.

    Bana extradan tarfik verdiler ücretsiz.. Limit dolduğunda takviye yapıyorlar.
  • 12-09-2012, 20:10:52
    #43
    Kebir host türkiye nin en eski host firmalarından dır. işinde uzman olmuşlar artık.
  • 12-09-2012, 20:15:59
    #44
    Hortingen olmus topic, lakin kebir tr'de calistigim en iyi firmadir, suan bayiligim bulunmaktadir hatta kebirde.

    Arada bi odeme mailini okuyorum da unutuyorum, gecenlerde 2 ay odeme yapmamisim kesmemisler bile bayiyi sagolsunlar..
  • 27-09-2012, 00:33:12
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kebirhost 'u 2004 yılında tanıdım. Mükemmel bir firma, sahibi de mükemmel bir insan. 3 ay ödeme yapma siteni kapatmazlar.

    Fakat şöyle bir sıkıntısı var(dı): Önceleri internet hızımız yavaştı ve Kebirhost sunucuları yurtdışında olduğu için hız problemleri yaşıyorduk zaman zaman. Şuan ne durumdadır bilemiyorum ama eminim iyidir çünkü sahibi Melih bey işini çok çok iyi yapan birisi.

    Fiyatlar ucuz fakat pahalı gibi gözükebilir Web alanı ve Aylık trafik karşılaştırması yapıldığında. Ancak onlarda problem değil, her şekilde tolerans gösterir kendileri yarıyolda bırakmazlar.