Kebirhost 'u 2004 yılında tanıdım. Mükemmel bir firma, sahibi de mükemmel bir insan. 3 ay ödeme yapma siteni kapatmazlar.

Fakat şöyle bir sıkıntısı var(dı): Önceleri internet hızımız yavaştı ve Kebirhost sunucuları yurtdışında olduğu için hız problemleri yaşıyorduk zaman zaman. Şuan ne durumdadır bilemiyorum ama eminim iyidir çünkü sahibi Melih bey işini çok çok iyi yapan birisi.

Fiyatlar ucuz fakat pahalı gibi gözükebilir Web alanı ve Aylık trafik karşılaştırması yapıldığında. Ancak onlarda problem değil, her şekilde tolerans gösterir kendileri yarıyolda bırakmazlar.