• 27-09-2012, 00:58:11
    #46
    Konu hortlamış ama konuda kebir olunca yazmadan edemedim. Şuanda çalışmıyorum ama 3yıl çalışmışlığım oldu askere gittiğim zaman ödeme yapmayı unuttuğum halde ve kendilerinede bilgide vermediğim halde geldiğimde sitem halen açıktı ve ödemelerimi yapıp devam ettim. Birgün olsun kesinti yaşamadım. Şuana kadar çalıştığım en iyi firma.
  • 30-12-2012, 15:02:38
    #47
    Üyeliği durduruldu
    2 yıldan fazla süre kullandım.

    + Site hacklendiğinde vs sorun olduğunda sağlam bir yedeği hızlıca yüklüyorlar. benim gibi yedek alma tenbelleri için ideal.
    + Cts- pazar gecesi geç vakitlerde vs sorun için ticket atıyorum, tak diye cevap geliyor. Bu vakitte işiniz gücünüz mü yok, filim seyredin, uyuyun!
    Ticket - sorun çözme işleri çok iyi.

    -Şu anda bakıyorum da softaculos görünmüyor. Kolayca site kurmak için iyi oluyordu.
  • 10-01-2013, 23:17:28
    #48
    İşinde en iyi firmalardan biridir kardeşim.
  • 19-01-2013, 10:47:32
    #49
    10 numara adam melih. işini layıkıyla yapıyor. Sadece beni sinir eden kısmı telefonla ulaşma şansın 0 ama ticketa anında cevap veriyor
  • 19-01-2013, 11:34:32
    #50
    yıllardır çalışırım kebirhost'la kesinlikle öneririm.
  • 06-03-2013, 09:16:19
    #51
    Oldukça fazla site barındıran özel bir bayi hesabımız var.Melih Bey her konuda yardımcı olur.Eğer uzun vadeli,kalıcı ve profesyonel iş yapıyorsanız Kebirhost idealdir.Kesinlikle tavsiye ederim.
  • 06-03-2013, 13:00:39
    #52
    konu ara ara hortlatılmış
  • 06-03-2013, 13:21:02
    #53
    tavsiye ederim. sağlam arkadaşlardır.
  • 06-03-2013, 13:40:54
    #54
    Kebirhost hala varmis 2005 de ilk hostumu onlardan almıştım

    Motorola Atrix cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.