Konu hortlamış ama konuda kebir olunca yazmadan edemedim. Şuanda çalışmıyorum ama 3yıl çalışmışlığım oldu askere gittiğim zaman ödeme yapmayı unuttuğum halde ve kendilerinede bilgide vermediğim halde geldiğimde sitem halen açıktı ve ödemelerimi yapıp devam ettim. Birgün olsun kesinti yaşamadım. Şuana kadar çalıştığım en iyi firma.