• 17-05-2009, 14:04:30
    #1
    Merhabalar,

    Bu aralar yeni forum sitesi açmayı düşünüyorum ve kebirhost.net 'den hostingi ve domaini sipariş edeceğim.Kebirhost hakkında düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.
  • 17-05-2009, 14:09:40
    #2
    kebirhost bildiğim kadarıyla iyi bir firma işlerini iyi yapıyorlar
  • 17-05-2009, 14:32:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kebirhost'tan alışveriş yapmadım ama gördüğüm kadarı ile güvenli-sağlam bir firma
  • 17-05-2009, 14:38:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Domain almıştım çok sağlam ve ilgililer
  • 17-05-2009, 15:05:10
    #5
    Herkese düşüncelerinden ve bilgilerinden dolayı çok teşekkür ederim.Kesinlikle kebirhost.net 'den alacağım.
  • 17-05-2009, 15:10:01
    #6
    Misafir
    Forumdan duyduklarımla harika bir firma..
  • 17-05-2009, 15:19:02
    #7
    kebirhost hakkında forumda açılan eski konulara göz atın.
    Tavsiye ederim.
  • 17-05-2009, 15:37:54
    #8
    Hepinize tekrar teşekkürler.Baya iyi firmaymış açıkcası bu kadar iyi olduğunu düşünmemiştim.
  • 17-05-2009, 15:55:54
    #9
    iyidir iyi.. memnun kalmazsan gel paranı benden al