ilyasbat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
KebirHost.Net Nasıldır ?
63
●11.155
- 28-06-2009, 03:00:48Hmm.. Mesela r10 gibi sitebarındırabilir mi ? yada 15 dakikada 100 kişinin girdiği bir site (bot dahil) kaldırabilirmi ?
- 28-06-2009, 04:56:01Kebir ile forum sitesi tuzlu olur ya bayi host alcan veya vps trafik az veriliyor bi 5 ay sonra host arama ama yok bende para var diyorsan kesinlikle al diyecem firmalardan biri.
- 28-06-2009, 09:30:57tasarım yok icraat var. tasarım güzel olsun o halde hizmet kötü olsun! bunu mu istersin? firma yıllardır açık daha ne güveni verecek?KLAMP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2009, 19:02:541-2 yıl boyunca kebirhost dan hizmet aldım. cpu sorunu yüzünden vps e geçmek zorunda kalmıştım. tavsiye ederim.
+ ayrıca, firmadan ayrıldıktan 2-3 ay sonra mail attım. yedekler sizde bulunurmu verebilirmisiniz diye. sunucuya yükleyip link verdiler
o şekilde kurtarmıştım.
- 30-06-2009, 11:05:542 - 3 yıldır çalışıyorum Melih ile eşe dosta tavsiye ettiğim bir yerdir. Denemesi bedava destek için forum doldur gönder sitelerinden cevabını hemen alırsın. Eksikleri tabiki var kimse mükemmel değil forumda hostçuyum diyenlere paranı kaptırmaktan iyidir. "Sözüm meclisten içeri onlar kendilerini bilirler".
o şekilde kurtarmıştım.