• 28-06-2009, 03:00:48
    #19
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kimse şu kadar hit kaldırır diyemez. Senin cpuyu ne kadar kullandığın önemli. Adam vardır wp siteyi optimize etmiştir 5k barındırır. Senin siten kasıyordur 1k barındırırsın. Rakamlar örnek olsun diye verildi.
    Hmm.. Mesela r10 gibi sitebarındırabilir mi ? yada 15 dakikada 100 kişinin girdiği bir site (bot dahil) kaldırabilirmi ?
  • 28-06-2009, 04:56:01
    #20
    Kebir ile forum sitesi tuzlu olur ya bayi host alcan veya vps trafik az veriliyor bi 5 ay sonra host arama ama yok bende para var diyorsan kesinlikle al diyecem firmalardan biri.
  • 28-06-2009, 07:02:52
    #21
    Üyeliği durduruldu
    kebirhost un sitesine baktığımda bana en ufak bir güven vermiyor sizler nasıl güvene biliyorsunuz böyle bir siteye anlayamadım
    tasarım diye bişi yok
  • 28-06-2009, 09:30:57
    #22
    KLAMP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kebirhost un sitesine baktığımda bana en ufak bir güven vermiyor sizler nasıl güvene biliyorsunuz böyle bir siteye anlayamadım
    tasarım diye bişi yok
    tasarım yok icraat var. tasarım güzel olsun o halde hizmet kötü olsun! bunu mu istersin? firma yıllardır açık daha ne güveni verecek?
  • 28-06-2009, 11:40:34
    #23
    2 belkide 3 yıldır çalışıyorum kebirhost ile.
    İnanın bir çok kurumsal, büyük isim ve ün yapmış firmadan daha iyi.
    Fiyat/kalite oranı mükemmel.
    Edit: elazığ arkadaşın dediği gibi yüksek hitli sitelerde sorun yaratabilir cpu aşımı vs. nedenlerle.
  • 28-06-2009, 19:02:54
    #24
    1-2 yıl boyunca kebirhost dan hizmet aldım. cpu sorunu yüzünden vps e geçmek zorunda kalmıştım. tavsiye ederim.

    + ayrıca, firmadan ayrıldıktan 2-3 ay sonra mail attım. yedekler sizde bulunurmu verebilirmisiniz diye. sunucuya yükleyip link verdiler o şekilde kurtarmıştım.
  • 28-06-2009, 19:29:47
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Kaliteli firmadır.Tavsiye ederim.
  • 30-06-2009, 11:05:54
    #26
    2 - 3 yıldır çalışıyorum Melih ile eşe dosta tavsiye ettiğim bir yerdir. Denemesi bedava destek için forum doldur gönder sitelerinden cevabını hemen alırsın. Eksikleri tabiki var kimse mükemmel değil forumda hostçuyum diyenlere paranı kaptırmaktan iyidir. "Sözüm meclisten içeri onlar kendilerini bilirler".
  • 30-06-2009, 23:33:07
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    toplam 1 yıl çalışmışımdır. hiç sorun yaşamadım.destekleride iyi