en çok sorun yaşadığım firma KEBİRHOST!!!
kebirhostu kesinlikle tavsiye etmiyorum.müşteri hizmetleri iyidir diyorlar ama ben bir süre kullandım trafiğe para ödemekten iş yapamazsınız.size habire trafik satmaya çalışırlar.ayrıca kullanmadığınız host alanını da hemen elinizden alıp başkasına satarlar, bir dosya atmaya kalkarsınız kota limiti dolu!! uyarısı alırsınız.arayınca özür dileyip yanlışlık olmuş diyerek size hakkınızı geri verirler.bence yanından bile geçmeyin kebirhostun.