xlomba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en çok sorun yaşadığım firma KEBİRHOST!!!
kebirhostu kesinlikle tavsiye etmiyorum.müşteri hizmetleri iyidir diyorlar ama ben bir süre kullandım trafiğe para ödemekten iş yapamazsınız.size habire trafik satmaya çalışırlar.ayrıca kullanmadığınız host alanını da hemen elinizden alıp başkasına satarlar, bir dosya atmaya kalkarsınız kota limiti dolu!! uyarısı alırsınız.arayınca özür dileyip yanlışlık olmuş diyerek size hakkınızı geri verirler.bence yanından bile geçmeyin kebirhostun.
Bu kadar da atmalık bir firma değil ya hu.. Sitem pek çok yerde barındı ama en rahat ettiğim yer kebirdir. Müşteri hizmetleri yavaş ve aksak ama gene de anlayışlı ve kaliteli bir firma.

Bana extradan tarfik verdiler ücretsiz.. Limit dolduğunda takviye yapıyorlar.