• 09-05-2016, 03:03:26
    #19
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendisi bizden asla ürün almadı ama bütün personellerinizde botnet ağı mevcut mu böyle ayrıca kendisi ile mesajlar yazılırken telefondaydım ve pc başında değildi ?
    Layer7 attack türü application türünde bir katmandır ve sadece botnet ağı ile yapılmaz Cahit bey, konu ile ilgili bilginiz olmadığını varsayarak, basit bir bash scripti ile bunların mümkün olabileceğini size belirtmek isterim.

    Eğer bir network yönetiyorsanız, kendi networkünüz içerisinde penetration testlerini uygulamanız gerekir ve buradan anlaşıldığı üzere, kendi network ağınızda layer7 türünde bir penetration testi uygulamamışsınız ve bu konu hakkında hizmet verebildiğinizi düşünmüyorum.

    Dilerseniz Layer katmanları konusunda network'ünüze penetration testleri uygulayabilir, bu konuda geliştiemelerinize yardımcı olabiliriz.

    Test için bir site iletirseniz bu konuda eskiklerinizi de iletebiliriz.
  • 09-05-2016, 03:07:11
    #20
    Netiyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Layer7 attack türü application türünde bir katmandır ve sadece botnet ağı ile yapılmaz Cahit bey, konu ile ilgili bilginiz olmadığını varsayarak, basit bir bash scripti ile bunların mümkün olabileceğini size belirtmek isterim.

    Eğer bir network yönetiyorsanız, kendi networkünüz içerisinde penetration testlerini uygulamanız gerekir ve buradan anlaşıldığı üzere, kendi network ağınızda layer7 türünde bir penetration testi uygulamamışsınız ve bu konu hakkında hizmet verebildiğinizi düşünmüyorum.

    Dilerseniz Layer katmanları konusunda network'ünüze penetration testleri uygulayabilir, bu konuda geliştiemelerinize yardımcı olabiliriz.

    Test için bir site iletirseniz bu konuda eskiklerinizi de iletebiliriz.
    Application Layer konusunda biz her paketin protokol ve portuna göre yönlendirmeleri kendi yazılım ve özel cihazlarımız ile yapıyoruz MX router SRX3600 firewall gibi. Sanırım bir telk firewall cihazımız sizin tüm networkunuzu satın alabilir. Sizler ne yapıyorsunuz üstesinden gelemediklerinizi yurtdışına yönlendirerek ya da null ederek mi çözüyorsunuz. Router olarak ne kullanıyorsunuz bu işlemler için biraz networkunuz konusunda gerçekler ile aydınlatıp şeffaf olurmusunuz.


    ayrıca yalanlarınız bitmek bilmiyor yaranız çok eskilere dayanıyor belliki :

    https://www.r10.net/1070911101-post57.html


    Siz içerideki acının sebebini anlatın ona bakalım biz. Bizim ile tartışarak büyüyemezsiniz
  • 09-05-2016, 03:11:36
    #21
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Application Layer konusunda biz her paketin protokol ve portuna göre yönlendirmeleri kendi yazılım ve özel cihazlarımız ile yapıyoruz MX router SRX3600 firewall gibi. Sanırım bir telk firewall cihazımız sizin tüm networkunuzu satın alabilir. Sizler ne yapıyorsunuz üstesinden gelemediklerinizi yurtdışına yönlendirerek ya da null ederek mi çözüyorsunuz. Router olarak ne kullanıyorsunuz bu işlemler için biraz networkunuz konusunda gerçekler ile aydınlatıp şeffaf olurmusunuz.
    10.000$'a ebay üzerinden aldığınız srx bizim networkümüzü koruyamaz Cahit bey, bizler 2. el donanımlar kullanmıyoruz.

    İthamlarınız çok ağır ve ben sizinle karşılıklı test ortamına çıkmaya hazırım, layer3,4,7 katmanında attack türleri için buradan test ortamı yaratalım ve forum kullanıcılarına gerçek ortamda video çekelim, ne dersiniz?

    Konuyu uzatmayalım, test istiyorsanız buyrun hizmetlerinizi tanıtın, bizde hizmetlerimizi tanıtalım, ne dersiniz?
  • 09-05-2016, 03:13:15
    #22
    Netiyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10.000$'a ebay üzerinden aldığınız srx bizim networkümüzü koruyamaz Cahit bey, bizler 2. el donanımlar kullanmıyoruz.

    İthamlarınız çok ağır ve ben sizinle karşılıklı test ortamına çıkmaya hazırım, layer3,4,7 katmanında attack türleri için buradan test ortamı yaratalım ve forum kullanıcılarına gerçek ortamda video çekelim, ne dersiniz?

    Konuyu uzatmayalım, test istiyorsanız buyrun hizmetlerinizi tanıtın, bizde hizmetlerimizi tanıtalım, ne dersiniz?
    10.000 $ ben faturalarını açmaya hazırım üzerinde 4 Adet SPC ve NPC 2 adet 10G kart routing engine 16 lık port modulleri mevcut.

    ne zaman acıdan vazgeçip gerçekleri konuşacaz ? bu yalanlardan vazgeçip realiteye gelsek ? yaranız ne zaman başladı ?

    Bizim cihazlarımız ve sistemimiz ortada bir de siz anlatırmısınız nasıl yapıyorsunuz ?
  • 09-05-2016, 03:17:13
    #23
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10.000 $ ben faturalarını açmaya hazırım üzerinde 4 Adet SPC ve NPC 2 adet 10G kart routing engine 16 lık port modulleri mevcut.

    ne zaman acıdan vazgeçip gerçekleri konuşacaz ? bu yalanlardan vazgeçip realiteye gelsek ? yaranız ne zaman başladı ?

    Bizim cihazlarımız ve sistemimiz ortada bir de siz anlatırmısınız nasıl yapıyorsunuz ?
    Konuyu neden değiştiriyorsunuz? test ortamı yaratalım, muhteşem srx'inizi bize tanıtın.

    Yüce srx bizi korusun.
  • 09-05-2016, 03:19:45
    #24
    Netiyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu neden değiştiriyorsunuz, test ortamı yaratalım, muhteşem srx'inizi bize tanıtın.

    Yüce srx bizi korusun.
    Konu koruma sağlayıp sağlayamamak bugün R10 bile yeri geliyor cloudflare arkasına geçiyor sizin şu anda konuştuğunuz konu daha denemedik ama diğer konu ve buradakiler sadece magandalık ve size yakışanı yaptığınız için sıkıntı yok.

    İddia edilen konuya da adım adım ilerleyeceksek

    buyrun bizim networkumuz bu 10.000$ , 5.000$ farkedermi sizde neler var ?

    Biz game trackerda dünya sıralamasında bir çok ip yi tutuyoruz
    Bizim bütün müşterilerimiz memnun
    Sizin derdiniz ne ona gelelim ya da madem konuda kişi koruma sormuş buyrun nasıl yaptığınızı yazın bize iftira atmak tek çabanız ise devam edin taklitler aslını büyütür sadece
  • 09-05-2016, 03:22:34
    #25
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu koruma sağlayıp sağlayamamak bugün R10 bile yeri geliyor cloudflare arkasına geçiyor sizin şu anda konuştuğunuz konu daha denemedik ama diğer konu ve buradakiler sadece magandalık ve size yakışanı yaptığınız için sıkıntı yok.

    İddia edilen konuya da adım adım ilerleyeceksek

    buyrun bizim networkumuz bu 10.000$ , 5.000$ farkedermi sizde neler var ?

    Biz game trackerda dünya sıralamasında bir çok ip yi tutuyoruz
    Bizim bütün müşterilerimiz memnun
    Sizin derdiniz ne ona gelelim ya da madem konuda kişi koruma sormuş buyrun nasıl yaptığınızı yazın bize iftira atmak tek çabanız ise devam edin taklitler aslını büyütür sadece
    R10'dan size ne?

    Biz burada sunduğumuz koruma hizmetini test ortamı yaratıp, sunmaya hazırız.

    Siz hazır mısınız? Hodri meydan, sizin bu çekincenizi anlamış değilim.
  • 09-05-2016, 03:24:43
    #26
    Netiyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'dan size ne?

    Biz burada sunduğumuz koruma hizmetini test ortamı yaratıp, sunmaya hazırız.

    Siz hazır mısınız? Hodri meydan, sizin bu çekincenizi anlamış değilim.
    Çekince değil konu sizin kişilik probleminiz ve etik ahlakınız benim bildiğim kadarı ile R10 da satış/talep konularında bu tür dialoglara girmek doğru değil. Ben bir konu açarım buyrun test edin diye ki defalarca kez açtım gelir test edersiniz. Siz bir konu açarsınız gelir biz test eder yazarız. Ama geçmişten bugüne incelendiğinde çok uzun süredir yaranız var . Bence siz acınızın sebebini anlatın hepimiz rahatlayalım bu iş bu test ile bitmeyecek . Gerçekten konu koruma ise bu acınızın sebebi biz size hat verebiliriz temiz bir trafik ile bu kadar canınızı sıkmayın.
  • 09-05-2016, 03:29:06
    #27
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekince değil konu sizin kişilik probleminiz ve etik ahlakınız benim bildiğim kadarı ile R10 da satış konularında bu tür dialoglara girmek doğru değil. Ben bir konu açarım buyrun test edin diye ki defalarca kez açtım gelir test edersiniz. Siz bir konu açarsınız gelir biz test eder yazarız. Ama geçmişten bugüne incelendiğinde çok uzun süredir yaranız var . Bence siz acınızın sebebini anlatın hepimiz rahatlayalım bu iş bu test ile bitmeyecek . Gerçekten konu koruma ise bu acınızın sebebi biz size hat verebiliriz temiz bir trafik ile bu kadar canınızı sıkmayın.
    Sizin aktif kullandığınız 1gbps network bize yetmez maalesef, konuyu saptırmayalım.

    Meşhur Layer7 katmanınızı test edelim tüm forum görsün, sürekli konuyu değiştimeye çalışıyorsunuz, koruyamıyorum deyin olsun bitsin, nedir bu laf ebeliği?