Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Application Layer konusunda biz her paketin protokol ve portuna göre yönlendirmeleri kendi yazılım ve özel cihazlarımız ile yapıyoruz MX router SRX3600 firewall gibi. Sanırım bir telk firewall cihazımız sizin tüm networkunuzu satın alabilir. Sizler ne yapıyorsunuz üstesinden gelemediklerinizi yurtdışına yönlendirerek ya da null ederek mi çözüyorsunuz. Router olarak ne kullanıyorsunuz bu işlemler için biraz networkunuz konusunda gerçekler ile aydınlatıp şeffaf olurmusunuz.
10.000$'a ebay üzerinden aldığınız srx bizim networkümüzü koruyamaz Cahit bey, bizler 2. el donanımlar kullanmıyoruz.

İthamlarınız çok ağır ve ben sizinle karşılıklı test ortamına çıkmaya hazırım, layer3,4,7 katmanında attack türleri için buradan test ortamı yaratalım ve forum kullanıcılarına gerçek ortamda video çekelim, ne dersiniz?

Konuyu uzatmayalım, test istiyorsanız buyrun hizmetlerinizi tanıtın, bizde hizmetlerimizi tanıtalım, ne dersiniz?