Çekince değil konu sizin kişilik probleminiz ve etik ahlakınız benim bildiğim kadarı ile R10 da satış konularında bu tür dialoglara girmek doğru değil. Ben bir konu açarım buyrun test edin diye ki defalarca kez açtım gelir test edersiniz. Siz bir konu açarsınız gelir biz test eder yazarız. Ama geçmişten bugüne incelendiğinde çok uzun süredir yaranız var . Bence siz acınızın sebebini anlatın hepimiz rahatlayalım bu iş bu test ile bitmeyecek . Gerçekten konu koruma ise bu acınızın sebebi biz size hat verebiliriz temiz bir trafik ile bu kadar canınızı sıkmayın.
Sizin aktif kullandığınız 1gbps network bize yetmez maalesef, konuyu saptırmayalım.
Meşhur Layer7 katmanınızı test edelim tüm forum görsün, sürekli konuyu değiştimeye çalışıyorsunuz, koruyamıyorum deyin olsun bitsin, nedir bu laf ebeliği?