Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendisi bizden asla ürün almadı ama bütün personellerinizde botnet ağı mevcut mu böyle ayrıca kendisi ile mesajlar yazılırken telefondaydım ve pc başında değildi ?
Layer7 attack türü application türünde bir katmandır ve sadece botnet ağı ile yapılmaz Cahit bey, konu ile ilgili bilginiz olmadığını varsayarak, basit bir bash scripti ile bunların mümkün olabileceğini size belirtmek isterim.

Eğer bir network yönetiyorsanız, kendi networkünüz içerisinde penetration testlerini uygulamanız gerekir ve buradan anlaşıldığı üzere, kendi network ağınızda layer7 türünde bir penetration testi uygulamamışsınız ve bu konu hakkında hizmet verebildiğinizi düşünmüyorum.

Dilerseniz Layer katmanları konusunda network'ünüze penetration testleri uygulayabilir, bu konuda geliştiemelerinize yardımcı olabiliriz.

Test için bir site iletirseniz bu konuda eskiklerinizi de iletebiliriz.