Netiyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10.000$'a ebay üzerinden aldığınız srx bizim networkümüzü koruyamaz Cahit bey, bizler 2. el donanımlar kullanmıyoruz.

İthamlarınız çok ağır ve ben sizinle karşılıklı test ortamına çıkmaya hazırım, layer3,4,7 katmanında attack türleri için buradan test ortamı yaratalım ve forum kullanıcılarına gerçek ortamda video çekelim, ne dersiniz?

Konuyu uzatmayalım, test istiyorsanız buyrun hizmetlerinizi tanıtın, bizde hizmetlerimizi tanıtalım, ne dersiniz?
10.000 $ ben faturalarını açmaya hazırım üzerinde 4 Adet SPC ve NPC 2 adet 10G kart routing engine 16 lık port modulleri mevcut.

ne zaman acıdan vazgeçip gerçekleri konuşacaz ? bu yalanlardan vazgeçip realiteye gelsek ? yaranız ne zaman başladı ?

Bizim cihazlarımız ve sistemimiz ortada bir de siz anlatırmısınız nasıl yapıyorsunuz ?