• 08-05-2016, 17:45:49
    #10
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye göre oğuz, onu da açıklarsan iyi olur
    Bu firma ile çalıştığımız için biliyorum, Salay'ı bilmiyorum hiç kullanmadım

    Tabi bu iki firma dışında daha hesaplı kaliteli çözüm için @Netiyi; kullanabilirsin ağbiiii.
  • 08-05-2016, 22:14:29
    #11
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye göre oğuz, onu da açıklarsan iyi olur.



    Tam olarak neden salay olduğu da önemli. Neden salay veya neden dgn seçmeliyim - seçmemeliyim.



    Firewall desteği alıyor musunuz? Firewall konusunda nasıllar bu çok önemli.



    Netiyi firması şuanda gerçekten iyi bir kurumsal çizgide ilerliyor. Ancak en son "kendi sunucumu aldığım için" ayrıldığımda gece sistemlere bakan arkadaş bilgisizdi ve firma sahibi mustafa beye ulaşmak imkansızdı. SSL ile ilgili yaşadığımız bir soruna mustafa bey olmadan çözümleyemiyorduk. Bu aşamada firewall için pek güvenebileceğimi sanmıyorum. Ancak hosting, reseller, vps vds veya dedicated vb hizmetler konusunda netiyi çok kaliteli hizmet sunmaktadır.



    DC Türk olmalı.

    Başka firewall desteği alan bir müşteri yorumu var mı?

    Yorumlar için teşekkürler,
    Türkiyedeki tüm SSL servis sağlayıcıları yurtdışına bağımlı çalıştığı için bazı durumlarda yurtdışı mesai saatlerine bağlımlı olarak onay alınması gerekmektedir.

    SSL’e bağlı olarak firmaları bu şekilde değerlendirmenin hatalı olduğunu düşünüyorum.

    Ek olarak salay telekomun sunduğu hizmeti aşağıdaki bağlantı üzerinden kontrol edebilirsiniz.

    https://www.r10.net/sorum-var/1598491...r-misiniz.html
  • 09-05-2016, 01:26:37
    #12
    anindaho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyedeki tüm SSL servis sağlayıcıları yurtdışına bağımlı çalıştığı için bazı durumlarda yurtdışı mesai saatlerine bağlımlı olarak onay alınması gerekmektedir.

    SSL’e bağlı olarak firmaları bu şekilde değerlendirmenin hatalı olduğunu düşünüyorum.

    Ek olarak salay telekomun sunduğu hizmeti aşağıdaki bağlantı üzerinden kontrol edebilirsiniz.

    https://www.r10.net/sorum-var/1598491...r-misiniz.html
    Bu konuda ki arkadaş gayet memnun yüzlerce test yaptırdı ve sitesi kapanmadı.
    Ancak dolandırıcılktan banlanan hesabın altında da kişiliksiz forum üyelerinin tespiti devam ediyor o konuda görülmesi gereken test sonuçlarından ziyade firmaların ahlakıdır yakında detaylı bir açıklamada gelecek ona. Bence o konu hakkında çok yorum yapılmasa iyi olur.

    Hatırlatmak gerekir Başarı tesadüf değildir ve kedi ulaşamadığı ciğere mundar der. Herkes olduğu yeri ve sahip olduğu imkanları iyi bilmeli. Elinde henüz 10G uplinki bile olmayan firmaların hayallerini satmaya çaba gösterip insanları madur etmeylim.


    Onu yalan hesaplar ile şov yapan şaklabanlardan değil çalışan müşterilerden dnlemek gerekir

    https://www.r10.net/1071600816-post46.html


    Bugün gametracker gibi en zor korunan protokol olan UDP de bile dünya sıralması gerçekleri göstermeye fazlası ile yeterli hayaller ile konuşmayallım gerçekler var.
  • 09-05-2016, 02:42:52
    #13
    Oğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu firma ile çalıştığımız için biliyorum, Salay'ı bilmiyorum hiç kullanmadım

    Tabi bu iki firma dışında daha hesaplı kaliteli çözüm için @Netiyi; kullanabilirsin ağbiiii.
    İlginiz için teşekkür ederiz.

    anindaho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyedeki tüm SSL servis sağlayıcıları yurtdışına bağımlı çalıştığı için bazı durumlarda yurtdışı mesai saatlerine bağlımlı olarak onay alınması gerekmektedir.

    SSL’e bağlı olarak firmaları bu şekilde değerlendirmenin hatalı olduğunu düşünüyorum.

    Ek olarak salay telekomun sunduğu hizmeti aşağıdaki bağlantı üzerinden kontrol edebilirsiniz.

    https://www.r10.net/sorum-var/1598491...r-misiniz.html
    İlginiz için teşekkür ederiz.

    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye göre oğuz, onu da açıklarsan iyi olur.



    Tam olarak neden salay olduğu da önemli. Neden salay veya neden dgn seçmeliyim - seçmemeliyim.



    Firewall desteği alıyor musunuz? Firewall konusunda nasıllar bu çok önemli.



    Netiyi firması şuanda gerçekten iyi bir kurumsal çizgide ilerliyor. Ancak en son "kendi sunucumu aldığım için" ayrıldığımda gece sistemlere bakan arkadaş bilgisizdi ve firma sahibi mustafa beye ulaşmak imkansızdı. SSL ile ilgili yaşadığımız bir soruna mustafa bey olmadan çözümleyemiyorduk. Bu aşamada firewall için pek güvenebileceğimi sanmıyorum. Ancak hosting, reseller, vps vds veya dedicated vb hizmetler konusunda netiyi çok kaliteli hizmet sunmaktadır.



    DC Türk olmalı.

    Başka firewall desteği alan bir müşteri yorumu var mı?

    Yorumlar için teşekkürler,
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda ki arkadaş gayet memnun yüzlerce test yaptırdı ve sitesi kapanmadı.
    Ancak dolandırıcılktan banlanan hesabın altında da kişiliksiz forum üyelerinin tespiti devam ediyor o konuda görülmesi gereken test sonuçlarından ziyade firmaların ahlakıdır yakında detaylı bir açıklamada gelecek ona. Bence o konu hakkında çok yorum yapılmasa iyi olur.

    Hatırlatmak gerekir Başarı tesadüf değildir ve kedi ulaşamadığı ciğere mundar der. Herkes olduğu yeri ve sahip olduğu imkanları iyi bilmeli. Elinde henüz 10G uplinki bile olmayan firmaların hayallerini satmaya çaba gösterip insanları madur etmeylim.


    Onu yalan hesaplar ile şov yapan şaklabanlardan değil çalışan müşterilerden dnlemek gerekir

    https://www.r10.net/1071600816-post46.html


    Bugün gametracker gibi en zor korunan protokol olan UDP de bile dünya sıralması gerçekleri göstermeye fazlası ile yeterli hayaller ile konuşmayallım gerçekler var.
    Netdirekt üzerinden 1gbps trafik alıp, 2x10gbps kullanırken, müşterilerin 1gbps aldığı attackta iplerini null'a çekerken bunu siz mi söylüyorsunuz?

    Mikrotik ile koruduğunuz udp trafik 1gbps'i aştığında ne yapyorsunuz?, kullanıcıların kullandığınız hattın 1gbps olduğundan haberi var mı?

    Biraz gerçekçi olalım sayın SALAY, insanları yanlış yönlendiriyorsunuz.

    Vaadettiğiniz korumalar gerçekliğini tutmuyor.
  • 09-05-2016, 02:45:36
    #14
    Netiyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginiz için teşekkür ederiz.



    İlginiz için teşekkür ederiz.





    Netdirekt üzerinden 1gbps trafik alıp, 2x10gbps kullanırken, müşterilerin 1gbps aldığı attackta iplerini null'a çekerken bunu siz mi söylüyorsunuz?

    Mikrotik ile koruduğunuz udp trafik 1gbps'i aştığında ne yapyorsunuz?, kullanıcıların kullandığınız hattın 1gbps olduğundan haberi var mı?

    Biraz gerçekçi olalım sayın SALAY, insanları yanlış yönlendiriyorsunuz.

    Vaadettiğiniz korumalar gerçekliğini tutmuyor.


    Biz mikrotik hiç kullanmadık , iddialarınızı kanıtlamazsanız bence bu forumda daha fazla yalanlara boğmayın insaları.

    Attığınız iftiraların kanıtını getirin artık lütfen bir görelim firewall cihazlarınızı network donanımlarınızı hattınızı buyrun bizimkiler burada :

    https://www.flickr.com/photos/spdnet/

    UDP firewall cihazımızda kendi perl yazılımımızdır bilginiz olması için söylüyorum.

    Ben hedef göstermemiştim ama alındığınız iyi oldu
  • 09-05-2016, 02:48:57
    #15
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz mikrotik hiç kullanmadık , iddialarınızı kanıtlamazsanız bence bu forumda daha fazla yalanlara boğmayın insaları.

    Attığınız iftiraların kanıtını getirin artık lütfen bir görelim firewall cihazlarınızı network donanımlarınızı hattınızı buyrun bizimkiler burada :

    https://www.flickr.com/photos/spdnet/

    UDP firewall cihazımızda kendi perl yazılımımızdır bilginiz olması için söylüyorum.

    Ben hedef göstermemiştim ama alındığınız iyi oldu
    Sunduğunuz layer7 korumasını test edelim tüm forumca, ne dersiniz?
  • 09-05-2016, 02:51:37
    #16
    Netiyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunduğunuz layer7 korumasını test edelim tüm forumca, ne dersiniz?
    Layer 3 - 4 koruma için güç gerekir

    hat , cihaz v.s.

    Layer 7 için ise bilgi gerekir , doğru stratejik planlı yazılımlar ve tedbirler satranç gibi.


    Alonso gibi siz neden takıldınız buna mustafa bey yoksa bir bağlantı mı var aranızda o da çok iddialıydı o bakımdan.
  • 09-05-2016, 02:52:58
    #17
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Layer 3 - 4 koruma için güç gerekir

    hat , cihaz v.s.

    Layer 7 için ise bilgi gerekir , doğru stratejik planlı yazılımlar ve tedbirler satranç gibi.


    Alonso gibi siz neden takıldınız buna mustafa bey yoksa bir bağlantı mı var aranızda o da çok iddialıydı o bakımdan.
    Kendisi eski personelim olur, bilginizi göstermek ister misiniz?

    Mesajları okuduğumda kendisi çok doğru bir konuya değinmiş, bende sunduğunuz hizmeti test etmek istiyorum.

    Test edelim mi?

    Layer7 korumanızı cidden merak ediyorum?
  • 09-05-2016, 02:55:29
    #18
    Netiyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi eski personelim olur, bilginizi göstermek ister misiniz?

    Mesajları okuduğumda kendisi çok doğru bir konuya değinmiş, bende sunduğunuz hizmeti test etmek istiyorum.

    Test edelim mi?

    Layer7 korumanızı cidden merak ediyorum?

    Alıntı
    Hizmet aldığınız firma layer7 nin "L" sinden anlamaz, daha önce kendilerinden hizmet almıştım sadece aldığımla kaldım.

    kendisi bizden asla ürün almadı ama bütün personellerinizde botnet ağı mevcut mu böyle ayrıca kendisi ile mesajlar yazılırken telefondaydım ve pc başında değildi ?