İlginiz için teşekkür ederiz.
İlginiz için teşekkür ederiz.
Netdirekt üzerinden 1gbps trafik alıp, 2x10gbps kullanırken, müşterilerin 1gbps aldığı attackta iplerini null'a çekerken bunu siz mi söylüyorsunuz?
Mikrotik ile koruduğunuz udp trafik 1gbps'i aştığında ne yapyorsunuz?, kullanıcıların kullandığınız hattın 1gbps olduğundan haberi var mı?
Biraz gerçekçi olalım sayın SALAY, insanları yanlış yönlendiriyorsunuz.
Vaadettiğiniz korumalar gerçekliğini tutmuyor.
Biz mikrotik hiç kullanmadık , iddialarınızı kanıtlamazsanız bence bu forumda daha fazla yalanlara boğmayın insaları.
Attığınız iftiraların kanıtını getirin artık lütfen bir görelim firewall cihazlarınızı network donanımlarınızı hattınızı buyrun bizimkiler burada :
https://www.flickr.com/photos/spdnet/
UDP firewall cihazımızda kendi perl yazılımımızdır bilginiz olması için söylüyorum.
Ben hedef göstermemiştim ama alındığınız iyi oldu