Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz mikrotik hiç kullanmadık , iddialarınızı kanıtlamazsanız bence bu forumda daha fazla yalanlara boğmayın insaları.

Attığınız iftiraların kanıtını getirin artık lütfen bir görelim firewall cihazlarınızı network donanımlarınızı hattınızı buyrun bizimkiler burada :

https://www.flickr.com/photos/spdnet/

UDP firewall cihazımızda kendi perl yazılımımızdır bilginiz olması için söylüyorum.

Ben hedef göstermemiştim ama alındığınız iyi oldu
Sunduğunuz layer7 korumasını test edelim tüm forumca, ne dersiniz?