Biz mikrotik hiç kullanmadık , iddialarınızı kanıtlamazsanız bence bu forumda daha fazla yalanlara boğmayın insaları.
Attığınız iftiraların kanıtını getirin artık lütfen bir görelim firewall cihazlarınızı network donanımlarınızı hattınızı buyrun bizimkiler burada :
https://www.flickr.com/photos/spdnet/
UDP firewall cihazımızda kendi perl yazılımımızdır bilginiz olması için söylüyorum.
Ben hedef göstermemiştim ama alındığınız iyi oldu
Sunduğunuz layer7 korumasını test edelim tüm forumca, ne dersiniz?