Netiyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunduğunuz layer7 korumasını test edelim tüm forumca, ne dersiniz?
Layer 3 - 4 koruma için güç gerekir

hat , cihaz v.s.

Layer 7 için ise bilgi gerekir , doğru stratejik planlı yazılımlar ve tedbirler satranç gibi.


Alonso gibi siz neden takıldınız buna mustafa bey yoksa bir bağlantı mı var aranızda o da çok iddialıydı o bakımdan.