Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Layer 3 - 4 koruma için güç gerekir

hat , cihaz v.s.

Layer 7 için ise bilgi gerekir , doğru stratejik planlı yazılımlar ve tedbirler satranç gibi.


Alonso gibi siz neden takıldınız buna mustafa bey yoksa bir bağlantı mı var aranızda o da çok iddialıydı o bakımdan.
Kendisi eski personelim olur, bilginizi göstermek ister misiniz?

Mesajları okuduğumda kendisi çok doğru bir konuya değinmiş, bende sunduğunuz hizmeti test etmek istiyorum.

Test edelim mi?

Layer7 korumanızı cidden merak ediyorum?