Layer 3 - 4 koruma için güç gerekir
hat , cihaz v.s.
Layer 7 için ise bilgi gerekir , doğru stratejik planlı yazılımlar ve tedbirler satranç gibi.
Alonso gibi siz neden takıldınız buna mustafa bey

yoksa bir bağlantı mı var aranızda o da çok iddialıydı o bakımdan.
Kendisi eski personelim olur, bilginizi göstermek ister misiniz?
Mesajları okuduğumda kendisi çok doğru bir konuya değinmiş, bende sunduğunuz hizmeti test etmek istiyorum.
Test edelim mi?
Layer7 korumanızı cidden merak ediyorum?