Netiyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'dan size ne?

Biz burada sunduğumuz koruma hizmetini test ortamı yaratıp, sunmaya hazırız.

Siz hazır mısınız? Hodri meydan, sizin bu çekincenizi anlamış değilim.
Çekince değil konu sizin kişilik probleminiz ve etik ahlakınız benim bildiğim kadarı ile R10 da satış/talep konularında bu tür dialoglara girmek doğru değil. Ben bir konu açarım buyrun test edin diye ki defalarca kez açtım gelir test edersiniz. Siz bir konu açarsınız gelir biz test eder yazarız. Ama geçmişten bugüne incelendiğinde çok uzun süredir yaranız var . Bence siz acınızın sebebini anlatın hepimiz rahatlayalım bu iş bu test ile bitmeyecek . Gerçekten konu koruma ise bu acınızın sebebi biz size hat verebiliriz temiz bir trafik ile bu kadar canınızı sıkmayın.