Neden ''Hocam'' Diyoruz ?
40
●1.009
- 29-10-2010, 13:37:21Hacı, hocam vss.. bana kullanılması saçma gelen ifadeler. Alışılmış olması kötü. Biri bana deyince sinir oluyorum.
- 29-10-2010, 13:44:34kullananların büyük çogunluğu bu sebepten söylüyordur şahsen ben tanıdıklarım haric herkese hocam diyorum bilmediklerimin olduğunu düşünüyorum bildiklerini farz ediyorum. buda normal teknoloji gün geçtikce ilerliyor herkes bir konuda üstad veya ileride olabiliyor. kimin ne olduğunu bilemezsiniz.ProwL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazı yorumlarda gördüm ki bir kaç kişide kelimeyi bayağı abartmış
güzel konu hocam
- 29-10-2010, 13:52:28Üyeliği durdurulduSağolun hocamPhiL0sQph3R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca ben demiyorum diyenler mutlaka var ama onlarda belirli bir süre sonra söylemeye başlıyorlar.Bu sadece R10'da oluyor.Başka sitelerde olmuyor
- 29-10-2010, 14:09:45Üyeliği durdurulduAslında günlük hayatta kimseye hocam diye hitap etmedim şimdiye kadar.Ama internette sürekli adem hocam,savaş hocam vs.
- 29-10-2010, 15:19:38dediğin mekanlarda kullandığım oluyorMilqboys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özellikle teknoloji mağazalarında bayanlar haric nedense