• 29-10-2010, 13:35:03
    #19
    ben hocam demem. nede diyeyim ki? karşımdaki adam benden üstün mü benden daha mı çok şey biliyor, genel kültürü standartların üstünde mi ben adama hocam diyeyim?
  • 29-10-2010, 13:37:21
    #20
    Hacı, hocam vss.. bana kullanılması saçma gelen ifadeler. Alışılmış olması kötü. Biri bana deyince sinir oluyorum.
  • 29-10-2010, 13:44:34
    #21
    ProwL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ßen buradaki insanların işin ehli olduğunu düşündüğüm için saygımı belirtmek amacıyla söylüyorum.
    kullananların büyük çogunluğu bu sebepten söylüyordur şahsen ben tanıdıklarım haric herkese hocam diyorum bilmediklerimin olduğunu düşünüyorum bildiklerini farz ediyorum. buda normal teknoloji gün geçtikce ilerliyor herkes bir konuda üstad veya ileride olabiliyor. kimin ne olduğunu bilemezsiniz.
    bazı yorumlarda gördüm ki bir kaç kişide kelimeyi bayağı abartmış
    güzel konu hocam
  • 29-10-2010, 13:52:28
    #22
    Üyeliği durduruldu
    PhiL0sQph3R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullananların büyük çogunluğu bu sebepten söylüyordur şahsen ben tanıdıklarım haric herkese hocam diyorum bilmediklerimin olduğunu düşünüyorum bildiklerini farz ediyorum. buda normal teknoloji gün geçtikce ilerliyor herkes bir konuda üstad veya ileride olabiliyor. kimin ne olduğunu bilemezsiniz.
    bazı yorumlarda gördüm ki bir kaç kişide kelimeyi bayağı abartmış
    güzel konu hocam
    Sağolun hocam Ayrıca ben demiyorum diyenler mutlaka var ama onlarda belirli bir süre sonra söylemeye başlıyorlar.Bu sadece R10'da oluyor.Başka sitelerde olmuyor
  • 29-10-2010, 14:09:45
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Aslında günlük hayatta kimseye hocam diye hitap etmedim şimdiye kadar.Ama internette sürekli adem hocam,savaş hocam vs.
  • 29-10-2010, 14:38:53
    #24
    Saygı meselesi sen saygı duy oda sana saygı duysun
  • 29-10-2010, 15:19:38
    #25
    Milqboys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre çok saçma bir söz.. Ve üslup karşındaki insanın hoşgörüsünü azaltır.. Buyurun misal mağazaya gidin yada büfeye gidin hocam deyin tepkileri ne olucak ölçebilirsiniz..
    dediğin mekanlarda kullandığım oluyor özellikle teknoloji mağazalarında bayanlar haric nedense
  • 29-10-2010, 18:24:54
    #26
    üstünlük,saygınlık,adı ve yaşı bilmediğinden hitap etme şekli
  • 29-10-2010, 19:19:09
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Garamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hocam demem. nede diyeyim ki? karşımdaki adam benden üstün mü benden daha mı çok şey biliyor, genel kültürü standartların üstünde mi ben adama hocam diyeyim?
    Evet?