Konu
Neden ''Hocam'' Diyoruz ?
29-10-2010, 13:37:21
#20
teknohaberci
Hacı, hocam vss.. bana kullanılması saçma gelen ifadeler. Alışılmış olması kötü. Biri bana deyince sinir oluyorum.