• 29-10-2010, 20:23:10
    #28
    Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet?
    eğer öyleyse evet, ve bunun için de kişiyi tanımam lazım. Sayın, beyfendi varken neden hocam?
  • 29-10-2010, 20:24:39
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Garamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer öyleyse evet, ve bunun için de kişiyi tanımam lazım. Sayın, beyfendi varken neden hocam?
    Çünkü her insanın diğerinden daha iyi bildiği bir şey vardır.
  • 29-10-2010, 20:26:29
    #30
    Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü her insanın diğerinden daha iyi bildiği bir şey vardır.
    ama bu, insanı hoca yapmaz.
  • 29-10-2010, 20:35:07
    #31
    Garamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama bu, insanı hoca yapmaz.
    peki ne yapar.sen daha iyi daha söylenmesi uygun hitap kelimesi bulda onu kullanalım
  • 29-10-2010, 20:37:21
    #32
    bey, beyfendi, arkadaş, kardeş, dostum gibi kelimeler olabilir.
  • 29-10-2010, 20:42:41
    #33
    bana ne diceksin peki hocam yerine ?
  • 29-10-2010, 20:43:22
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Artistlik olsun diye yada ortama ayak uydurmak icin veya veya veya bir çok açıklaması var hocanın : )
  • 29-10-2010, 20:44:11
    #35
    sana bişey demiyorum çünkü muhattap olacak bir ortam yok şuan.
  • 29-10-2010, 22:00:14
    #36
    Üyeliği durduruldu
    HodriMeydan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana ne diceksin peki hocam yerine ?
    Hocam ayıp ediyorsun.