Doc.Deniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden ''Hocam'' Diyoruz ?
40
●1.009
- 29-10-2010, 20:24:39Üyeliği durdurulduÇünkü her insanın diğerinden daha iyi bildiği bir şey vardır.Garamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2010, 20:26:29ama bu, insanı hoca yapmaz.Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2010, 20:35:07peki ne yapar.sen daha iyi daha söylenmesi uygun hitap kelimesi bulda onu kullanalımGaramond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2010, 22:00:14Üyeliği durdurulduHocam ayıp ediyorsun.HodriMeydan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle