Garamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer öyleyse evet, ve bunun için de kişiyi tanımam lazım. Sayın, beyfendi varken neden hocam?
Çünkü her insanın diğerinden daha iyi bildiği bir şey vardır.