Konu
Neden ''Hocam'' Diyoruz ?
29-10-2010, 20:24:39
#29
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
Garamond adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eğer öyleyse evet, ve bunun için de kişiyi tanımam lazım. Sayın, beyfendi varken neden hocam?
Çünkü her insanın diğerinden daha iyi bildiği bir
şey
vardır.