Bana göre çok saçma bir söz.. Ve üslup karşındaki insanın hoşgörüsünü azaltır.. Buyurun misal mağazaya gidin yada büfeye gidin hocam deyin tepkileri ne olucak ölçebilirsiniz..
dediğin mekanlarda kullandığım oluyor

özellikle teknoloji mağazalarında bayanlar haric nedense