Konu
Neden ''Hocam'' Diyoruz ?
29-10-2010, 19:19:09
#27
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
Garamond adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben hocam demem. nede diyeyim ki? karşımdaki adam benden üstün mü benden daha mı çok şey biliyor, genel kültürü standartların üstünde mi ben adama hocam diyeyim?
Evet?