ßen buradaki insanların işin ehli olduğunu düşündüğüm için saygımı belirtmek amacıyla söylüyorum.
kullananların büyük çogunluğu bu sebepten söylüyordur şahsen ben tanıdıklarım haric herkese hocam diyorum bilmediklerimin olduğunu düşünüyorum bildiklerini farz ediyorum. buda normal teknoloji gün geçtikce ilerliyor herkes bir konuda üstad veya ileride olabiliyor. kimin ne olduğunu bilemezsiniz.
bazı yorumlarda gördüm ki bir kaç kişide kelimeyi bayağı abartmış
güzel konu hocam