Konu
Neden ''Hocam'' Diyoruz ?
29-10-2010, 13:35:03
#19
Garamond
ben hocam demem. nede diyeyim ki? karşımdaki adam benden üstün mü benden daha mı çok şey biliyor, genel kültürü standartların üstünde mi ben adama hocam diyeyim?