PhiL0sQph3R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullananların büyük çogunluğu bu sebepten söylüyordur şahsen ben tanıdıklarım haric herkese hocam diyorum bilmediklerimin olduğunu düşünüyorum bildiklerini farz ediyorum. buda normal teknoloji gün geçtikce ilerliyor herkes bir konuda üstad veya ileride olabiliyor. kimin ne olduğunu bilemezsiniz.
bazı yorumlarda gördüm ki bir kaç kişide kelimeyi bayağı abartmış
güzel konu hocam
Sağolun hocam Ayrıca ben demiyorum diyenler mutlaka var ama onlarda belirli bir süre sonra söylemeye başlıyorlar.Bu sadece R10'da oluyor.Başka sitelerde olmuyor