• 14-08-2010, 05:23:19
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aradığını nasıl buluyorsun çok merak ettim bu arada şaka maka masa üstünü temiz tutmaya gayret et. Windowsun geç açılmasına sebep verebiliyor diye biliyorum
    En son bir site üzerinde çalışırken ftpdekileri düzenleyip geri atarken vs masa üstünden silme alışkanlığım yok. İşim bitince siliyordum ama silmek nasip olmadı
  • 14-08-2010, 11:21:53

    Buda Benimki 10 Dk drr Uğraşıyom
  • 21-08-2010, 00:14:02
    Rc2n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bi webmaster'a yakışmıycak hareketler ben hiç istemiyorum bu resmi ama zorla koyuyolar D:
    laptop un modeli nedir acaba
  • 21-08-2010, 00:34:56
    Üyeliği durduruldu


    buda benim
  • 21-08-2010, 03:29:01
    Üyeliği durduruldu
    eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buda benimkisi
    garip gerçekten garip xD
  • 21-08-2010, 03:34:04
    Üyeliği durduruldu
    BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senın fotolr hep yardan kesik her halde bi radewr?
    bloguna bktm hep oyle fotolar xD
    yanlış anlama gırgır işte
  • 21-08-2010, 04:06:54
    Üyeliği durduruldu
    macomil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    höh
  • 21-08-2010, 12:19:57
    Buda benim masaüstüm, ve hep böyle kullanıyorum yani Foruma koymak için felan düzenleme yapmadım sadece arkaplanı değiştirdim o kadar

  • 21-08-2010, 12:21:13
    xTyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buda benim masaüstüm, ve hep böyle kullanıyorum yani Foruma koymak için felan düzenleme yapmadım sadece arkaplanı değiştirdim o kadar

    hiç bişy yok masaüstünde