Konu
Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
21-08-2010, 12:21:13
#207
kasirga098
xTyle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Buda benim masaüstüm, ve hep böyle kullanıyorum yani Foruma koymak için felan düzenleme yapmadım sadece arkaplanı değiştirdim o kadar
hiç bişy yok masaüstünde