xTyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buda benim masaüstüm, ve hep böyle kullanıyorum yani Foruma koymak için felan düzenleme yapmadım sadece arkaplanı değiştirdim o kadar

hiç bişy yok masaüstünde