Konu
Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
21-08-2010, 12:19:57
#206
xTyle
Buda benim masaüstüm, ve hep böyle kullanıyorum yani Foruma koymak için felan düzenleme yapmadım sadece arkaplanı değiştirdim o kadar