Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle) - Sayfa 13 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
326
●
13.657
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
İlk
3
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
23
Son
12-07-2010, 21:16:58
#109
Abdlsmt!
hee bu modifiyesiz hâli. Grafiker bi hocam el atarsa daha tatlı olacaktır
Osman hocaaam seviyoruz siziii...
12-07-2010, 21:36:23
#110
BlancVier
Ortmdyz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hee bu modifiyesiz hâli. Grafiker bi hocam el atarsa daha tatlı olacaktır
Osman hocaaam seviyoruz siziii...
Nasıl bir şey istiyorsunuz ?
Not: Grafiker değilim sadece yardımcı olmak isterim.
13-07-2010, 00:00:48
#111
CengiS
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hocam bu kullandıklarınızın birinin boş halini koyarsanız sevinirim
13-07-2010, 00:18:36
#112
aGeneL
Dağınık mı ki
13-07-2010, 00:50:04
#113
Ertn
kişisel bilgisayarım yok ki ağzına kadar doldurayım
13-07-2010, 01:07:35
#114
CengiS
aGeneL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dağınık mı ki
eh işte xD
14-07-2010, 10:02:05
#115
GrafikerMaz
Üyeliği durduruldu
Mmuratts adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
masaüstümün en temiz hali
Muzun tadına bakmak isteyen?
14-07-2010, 12:50:53
#116
tanerorkun
bu da benden, TAM 35-GÖZTEPE!..
Uploaded with
ImageShack.us
14-07-2010, 18:37:38
#117
CengiS
GrafikerMaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Muzun tadına bakmak isteyen?
yok sağol biz almayalım...
Daha doğrusu benden uzak olsunda..
İlk
3
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
23
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler