• 12-07-2010, 21:16:58


    hee bu modifiyesiz hâli. Grafiker bi hocam el atarsa daha tatlı olacaktır Osman hocaaam seviyoruz siziii...
  • 12-07-2010, 21:36:23
    Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    hee bu modifiyesiz hâli. Grafiker bi hocam el atarsa daha tatlı olacaktır Osman hocaaam seviyoruz siziii...
    Nasıl bir şey istiyorsunuz ?

    Not: Grafiker değilim sadece yardımcı olmak isterim.
  • 13-07-2010, 00:00:48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam bu kullandıklarınızın birinin boş halini koyarsanız sevinirim
  • 13-07-2010, 00:18:36


    Dağınık mı ki
  • 13-07-2010, 00:50:04
    kişisel bilgisayarım yok ki ağzına kadar doldurayım
  • 13-07-2010, 01:07:35
    aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Dağınık mı ki
    eh işte xD
  • 14-07-2010, 10:02:05
    Üyeliği durduruldu
    Mmuratts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    masaüstümün en temiz hali

    Muzun tadına bakmak isteyen?
  • 14-07-2010, 12:50:53
    bu da benden, TAM 35-GÖZTEPE!..



    Uploaded with ImageShack.us
  • 14-07-2010, 18:37:38
    GrafikerMaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muzun tadına bakmak isteyen?
    yok sağol biz almayalım... Daha doğrusu benden uzak olsunda..