• 14-06-2010, 11:07:48
    #73
    bi arkadaş repte sormuş xp mi win 7 mi diye. win 7 kullanıyorum. xp ye veda edeli çok oldu
  • 14-06-2010, 11:56:25
    #74
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen de reple cevaplasaydın ayıp etmişin elemana...
    o nezaketsizliği gösterir miyim repini verdim de belki başka merak edenler olur diye yazdım. düşünceli biriyim ben
  • 14-06-2010, 12:59:33
    #75
    Vay masa üstlerine bak ne kadar düzenli ben aradıgımı bulamayıp tekrar indirenlerdenim
  • 10-07-2010, 10:11:14
    #76
  • 10-07-2010, 10:15:39
    #77
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ubuntu ne güzelmiş öyle. hepinizin masaüstü de çok güzel. 2 masa üstü resmi indirdim kullanacağım ben de

    Edit: Kullandım bile Artık böyle kullanacağım

    Buda güzelmiş bunuda paylaşsana
  • 10-07-2010, 10:54:07
    #78
    22-10-2008, 15:13:29 tarihinde yanan bilgisayarımdan sonra https://www.r10.net/maxigeyik/251910-...di-pcde-d.html daha yenisini temin edemedim. kasa ups gibi bileşenler aldım. Bugün veya pazartesi kalan diğer parçaları alınca inşallah bende buraya koyabilirim
  • 10-07-2010, 11:45:31
    #79
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Normalde masaüstüm ögelerle dolar taşar ama format üzerinden fazla vakit geçmedi.

  • 10-07-2010, 11:47:03
    #80
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşalr resimleri biraz küçük boyutta eklersek dha hoş olur
  • 10-07-2010, 12:52:12
    #81
    Üyeliği durduruldu
    DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş bu debianmı ?