Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
326
●13.657
- 14-06-2010, 11:07:48bi arkadaş repte sormuş xp mi win 7 mi diye. win 7 kullanıyorum. xp ye veda edeli çok oldu
- 14-06-2010, 11:56:25o nezaketsizliği gösterir miyimAfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
repini verdim de belki başka merak edenler olur diye yazdım. düşünceli biriyim ben
- 14-06-2010, 12:59:33Vay masa üstlerine bak ne kadar düzenli
ben aradıgımı bulamayıp tekrar indirenlerdenim
- 10-07-2010, 10:15:39Üyeliği durdurulduBuda güzelmiş bunuda paylaşsanateknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2010, 10:54:0722-10-2008, 15:13:29 tarihinde yanan bilgisayarımdan sonra https://www.r10.net/maxigeyik/251910-...di-pcde-d.html daha yenisini temin edemedim. kasa ups gibi bileşenler aldım. Bugün veya pazartesi kalan diğer parçaları alınca inşallah bende buraya koyabilirim
- 10-07-2010, 12:52:12Üyeliği durduruldukardeş bu debianmı ?DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
repini verdim de belki başka merak edenler olur diye yazdım. düşünceli biriyim ben
ben aradıgımı bulamayıp tekrar indirenlerdenim
Artık böyle kullanacağım 
