Konu
Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
14-06-2010, 11:07:48
#73
teknohaberci
bi arkadaş repte sormuş xp mi win 7 mi diye. win 7 kullanıyorum. xp ye veda edeli çok oldu