teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ubuntu ne güzelmiş öyle. hepinizin masaüstü de çok güzel. 2 masa üstü resmi indirdim kullanacağım ben de

Edit: Kullandım bile Artık böyle kullanacağım

Buda güzelmiş bunuda paylaşsana