Konu
Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
14-06-2010, 11:56:25
#74
teknohaberci
AfMeSu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen de reple cevaplasaydın ayıp etmişin elemana...
o nezaketsizliği gösterir miyim
repini verdim de belki başka merak edenler olur diye yazdım. düşünceli biriyim ben