AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen de reple cevaplasaydın ayıp etmişin elemana...
o nezaketsizliği gösterir miyim repini verdim de belki başka merak edenler olur diye yazdım. düşünceli biriyim ben