22-10-2008, 15:13:29 tarihinde yanan bilgisayarımdan sonra https://www.r10.net/maxigeyik/251910-...di-pcde-d.html daha yenisini temin edemedim. kasa ups gibi bileşenler aldım. Bugün veya pazartesi kalan diğer parçaları alınca inşallah bende buraya koyabilirim