Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam aradığını nasıl buluyorsun çok merak ettim bu arada şaka maka masa üstünü temiz tutmaya gayret et. Windowsun geç açılmasına sebep verebiliyor diye biliyorum
En son bir site üzerinde çalışırken ftpdekileri düzenleyip geri atarken vs masa üstünden silme alışkanlığım yok. İşim bitince siliyordum ama silmek nasip olmadı