• 03-08-2010, 13:49:05
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam damacana adlı klasörü karalamayı unutmuşşşş..
    oda ne?
  • 03-08-2010, 16:16:52
    Mmuratts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    masaüstümün en temiz hali

    Felfena
  • 03-08-2010, 16:16:59
    Üyeliği durduruldu


    buda benimki xD
  • 03-08-2010, 20:04:07
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Felfena
    gerçektende öyle hocam
  • 03-08-2010, 20:18:44

    sonunda bilgisayar alabildim. Masaüstüm. istel üzerine kasamın resminide ekleyebilirim
  • 03-08-2010, 20:26:06
    Üyeliği durduruldu
    bakıyorumda herkesin masaüstüne cs var.ip verim de girelim benim servera fulleriz
  • 03-08-2010, 20:33:06

    buda benim destkop
  • 03-08-2010, 21:44:06
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha Yokmuydu Koyacagın Masa Üstüne Bisiler
  • 03-08-2010, 22:11:17
    Direct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha Yokmuydu Koyacagın Masa Üstüne Bisiler
    yer kalmamışki