Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle) - Sayfa 22 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
326
●
13.657
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
İlk
12
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
32
Son
08-08-2010, 19:18:52
#190
CengiS
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Togebi33 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu da benimki r10 için düzenleyecektim ama uğraşamadım belki daha sonra
çok naziksiniz hocam
09-08-2010, 09:58:59
#191
BerkayTutal
bu da benimki
azcık tema olaylarına girmek istedim bu kadar oldu
11-08-2010, 14:33:38
#192
NobraN
CengiS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok naziksiniz hocam
Teşekkürler
12-08-2010, 00:55:24
#193
McCOY35
buda evimdeki bilgisayardan
12-08-2010, 01:02:58
#194
Crazy
Güzel herkezin ki
12-08-2010, 15:02:27
#195
CengiS
radminin masaüstü nasıldır acaba
14-08-2010, 02:29:59
#196
macomil
14-08-2010, 03:12:02
#197
Cycl0ne
macomil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam aradığını nasıl buluyorsun çok merak ettim bu arada şaka maka masa üstünü temiz tutmaya gayret et. Windowsun geç açılmasına sebep verebiliyor diye biliyorum
14-08-2010, 03:55:09
#198
awdizayn
Üyeliği durduruldu
yeni toparladım.
üstte başlat vardır aşağıya yaklaşınca rocket dock açılır
İlk
12
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
32
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler