• 08-08-2010, 19:18:52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Togebi33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    bu da benimki r10 için düzenleyecektim ama uğraşamadım belki daha sonra
    çok naziksiniz hocam
  • 09-08-2010, 09:58:59
    bu da benimki



    azcık tema olaylarına girmek istedim bu kadar oldu
  • 11-08-2010, 14:33:38
    CengiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok naziksiniz hocam
    Teşekkürler
  • 12-08-2010, 00:55:24
    buda evimdeki bilgisayardan

  • 12-08-2010, 01:02:58
    Güzel herkezin ki
  • 12-08-2010, 15:02:27
    radminin masaüstü nasıldır acaba
  • 14-08-2010, 02:29:59
  • 14-08-2010, 03:12:02
    macomil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aradığını nasıl buluyorsun çok merak ettim bu arada şaka maka masa üstünü temiz tutmaya gayret et. Windowsun geç açılmasına sebep verebiliyor diye biliyorum
  • 14-08-2010, 03:55:09
    Üyeliği durduruldu



    yeni toparladım. üstte başlat vardır aşağıya yaklaşınca rocket dock açılır