Şeyimin kahramanı , papucumun

hadi ordan
bkz : atmasyon olurda azıcık destekli olur
bkz : kendisini öven r10 modu
bkz : sen git kızları kurtar



:
ben de seni seçtim elbet elime düşersin. bu bir tehdittir
asansordeki rehineleri kurtardığında neler hissettin?
ilk duyguların neydi? kahraman olmak nasıl bişey?
dediğim gibi ben olay anında uykuluydum. herkes gittikten sonra dedim ki ben bir kahramanım ve bunu foruma yazmam lazım. mutlaka kötüleyenler olacaktır ama aralarından biri de helal olsun diyecektir diye düşündüm bekliyorum

ama gelecek biliyorum
yarın bi kahramanlık yapalım
TRANSFORMERS
seni hayallerin ve oyuncaklarınla başbaşa bırakıyorum