• 05-07-2007, 11:14:18
    #19
    Misafir
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen seçilmiş kişisin.
    Aynen,

    Pikaçu seni seçtim
  • 05-07-2007, 11:14:26
    #20
    Misafir
    "srkn" adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes kahramanı kötüleyerek prim yapma derdinde ama kahramanı yıldıramazsınız
    asansordeki rehineleri kurtardığında neler hissettin?

    ilk duyguların neydi? kahraman olmak nasıl bişey?
  • 05-07-2007, 11:14:29
    #21
    yoksa Cüneyt Arkının Veliyahtimi Dünyayi Kurtaran ADAM işin şakasi @"srkn" arkadaşimiz büyük bir çömertlik abidesi yapmiştir alkişlamak lazım
  • 05-07-2007, 11:15:36
    #22
    yarın bi kahramanlık yapalım

    TRANSFORMERS
  • 05-07-2007, 11:17:38
    #23
    serkan kardeşim bizim asansöründe sensörü bozulmuş, tam geçerken arada sıkışıyordum dün gece.. bi el atta onuda yapıver evladım.. berhudar ol şimdiden kahraman bozuntusu webmastırı
  • 05-07-2007, 11:18:04
    #24
    Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen,
    Pikaçu seni seçtim
    Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şeyimin kahramanı , papucumun hadi ordan
    Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bkz : atmasyon olurda azıcık destekli olur
    bkz : kendisini öven r10 modu
    bkz : sen git kızları kurtar
    :
    ben de seni seçtim elbet elime düşersin. bu bir tehdittir

    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asansordeki rehineleri kurtardığında neler hissettin?
    ilk duyguların neydi? kahraman olmak nasıl bişey?
    dediğim gibi ben olay anında uykuluydum. herkes gittikten sonra dedim ki ben bir kahramanım ve bunu foruma yazmam lazım. mutlaka kötüleyenler olacaktır ama aralarından biri de helal olsun diyecektir diye düşündüm bekliyorum
    ama gelecek biliyorum

    maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın bi kahramanlık yapalım
    TRANSFORMERS
    seni hayallerin ve oyuncaklarınla başbaşa bırakıyorum
  • 05-07-2007, 11:19:10
    #25
    Misafir
    https://www.r10.net/692436-post6.html
    ben helal olsun dedim ya koç
  • 05-07-2007, 11:19:47
    #26
    Misafir
    bunları yaptın yaptın sonra bi uyandın ... baktın ne apartman var ne teyze ... Günaydın ...

    Yılın Kahramanı , Kahramanım , Kahramanımız
  • 05-07-2007, 11:19:57
    #27
    Misafir
    asansörde kalan komşu rusmu ?