Konu
Günün Kahramanıyım :)
05-07-2007, 11:17:38
#23
kamer
serkan kardeşim bizim asansöründe sensörü bozulmuş, tam geçerken arada sıkışıyordum dün gece.. bi el atta onuda yapıver evladım.. berhudar ol şimdiden kahraman bozuntusu webmastırı