Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen,
Pikaçu seni seçtim
Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şeyimin kahramanı , papucumun hadi ordan
Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bkz : atmasyon olurda azıcık destekli olur
bkz : kendisini öven r10 modu
bkz : sen git kızları kurtar
:
ben de seni seçtim elbet elime düşersin. bu bir tehdittir

zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asansordeki rehineleri kurtardığında neler hissettin?
ilk duyguların neydi? kahraman olmak nasıl bişey?
dediğim gibi ben olay anında uykuluydum. herkes gittikten sonra dedim ki ben bir kahramanım ve bunu foruma yazmam lazım. mutlaka kötüleyenler olacaktır ama aralarından biri de helal olsun diyecektir diye düşündüm bekliyorum
ama gelecek biliyorum

maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarın bi kahramanlık yapalım
TRANSFORMERS
seni hayallerin ve oyuncaklarınla başbaşa bırakıyorum