Günün Kahramanıyım :) - Sayfa 7 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Günün Kahramanıyım :)
85
●
1.922
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Günün Kahramanıyım :)
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
10
05-07-2007, 21:59:47
#55
maniakcoder
siz kimsiniz ?
05-07-2007, 22:04:21
#56
Fibonacci
bir avuç baldırı çıplak insanların grubunda olmayanlarız.
05-07-2007, 22:04:59
#57
bronx
Üyeliği durduruldu
teyze sumo güreşçisi galiba asansör dibe oturmuş vede camı kırmış
05-07-2007, 22:08:51
#58
Varista
Asıl kahraman teyze
Asansörü dibe vurmuş
05-07-2007, 22:09:51
#59
maniakcoder
Ozgun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir avuç baldırı çıplak insanların grubunda olmayanlarız.
çekoslavakyalılaÅŸtırmadıklarımızdanmısınÄ ±z yani?
05-07-2007, 22:32:19
#60
Ron
konumu mayalamışsınız da yoğurdu kim yapacak? nasrettin hocanız kim pehh
05-07-2007, 22:37:46
#61
Kernel
Üyeliği durduruldu
Nasreddin hoca benim yoÄŸurt ekÅŸimiÅŸ maya tutmaz
05-07-2007, 22:41:15
#62
Ron
ben onu bunu bilmem. atakan kahramanlığımın üstüne ayran servisini yapmalı.
05-07-2007, 22:42:31
#63
Labidu
Misafir
rus varmı pm pls
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
10
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler