"srkn" adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes kahramanı kötüleyerek prim yapma derdinde ama kahramanı yıldıramazsınız
asansordeki rehineleri kurtardığında neler hissettin?

ilk duyguların neydi? kahraman olmak nasıl bişey?