Konu
Günün Kahramanıyım :)
05-07-2007, 11:14:26
#20
zedrh+
Misafir
"srkn" adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkes kahramanı kötüleyerek prim yapma derdinde ama kahramanı yıldıramazsınız
asansordeki rehineleri kurtardığında neler hissettin?
ilk duyguların neydi? kahraman olmak nasıl bişey?