2009 da kalan kaç kişi var???? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2009 da kalan kaç kişi var????
33
●
794
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
2009 da kalan kaç kişi var????
1
2
3
4
01-01-2010, 03:44:31
#1
nefret_esat
Üyeliği durduruldu
2010 a girmeyip 2009 da kalan arkadaşları görmek istiyoruz
bu arada üstünüze atlarım yeni yılınızı kutlarım
01-01-2010, 06:03:03
#2
ghostdesigner
Üyeliği durduruldu
sizi şöyle alalım
01-01-2010, 13:52:27
#3
DarksPrince
Ben daha 2007 eylülündeyim
01-01-2010, 18:06:09
#4
Yalvac
2006 'dan selamlar
01-01-2010, 18:09:57
#5
Cevher
2050
yeni nesil
Webmaster
01-01-2010, 18:19:18
#6
dc_alican
DarksPrince adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben daha 2007 eylülündeyim
unut artık şu kızı..
01-01-2010, 21:36:57
#7
TeHLiXe
nefret_esat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu arada üstünüze atlarım yeni yılınızı kutlarım
üstümüze atlamandaki amaç ne anlayamadım
01-01-2010, 21:38:25
#8
TheConqueror
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
TeHLiXe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
üstümüze atlamandaki amaç ne anlayamadım
r10 ortamıda iyice bozulmaya başladı.. nereye gidiyo bu gençlik
02-01-2010, 01:38:29
#9
nefret_esat
Üyeliği durduruldu
TheConqueror adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10 ortamıda iyice bozulmaya başladı.. nereye gidiyo bu gençlik
sonumuz kötü
2009 dan selamlarımla
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler