• 01-01-2010, 03:44:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    2010 a girmeyip 2009 da kalan arkadaşları görmek istiyoruz



    bu arada üstünüze atlarım yeni yılınızı kutlarım
  • 01-01-2010, 06:03:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sizi şöyle alalım
  • 01-01-2010, 13:52:27
    #3
    Ben daha 2007 eylülündeyim
  • 01-01-2010, 18:06:09
    #4
    2006 'dan selamlar
  • 01-01-2010, 18:09:57
    #5
    2050 yeni nesil Webmaster
  • 01-01-2010, 18:19:18
    #6
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha 2007 eylülündeyim
    unut artık şu kızı..
  • 01-01-2010, 21:36:57
    #7
    nefret_esat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arada üstünüze atlarım yeni yılınızı kutlarım
    üstümüze atlamandaki amaç ne anlayamadım
  • 01-01-2010, 21:38:25
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TeHLiXe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstümüze atlamandaki amaç ne anlayamadım
    r10 ortamıda iyice bozulmaya başladı.. nereye gidiyo bu gençlik
  • 02-01-2010, 01:38:29
    #9
    Üyeliği durduruldu
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 ortamıda iyice bozulmaya başladı.. nereye gidiyo bu gençlik
    sonumuz kötü

    2009 dan selamlarımla