Konu
2009 da kalan kaç kişi var????
01-01-2010, 21:36:57
#7
TeHLiXe
nefret_esat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu arada üstünüze atlarım yeni yılınızı kutlarım
üstümüze atlamandaki amaç ne anlayamadım