Konu
2009 da kalan kaç kişi var????
01-01-2010, 03:44:31
#1
nefret_esat
Üyeliği durduruldu
2010 a girmeyip 2009 da kalan arkadaşları görmek istiyoruz
bu arada üstünüze atlarım yeni yılınızı kutlarım